(最終更新日:2022-06-03 16:31:42)
  ヘザー リン ドイロン   Heather Lynne Doiron
  ヘザー リン ドイロン
   所属   教養部 教養部本属
   職種   外国人教師
■ 専門分野
EfL Reading-Technology Enhanced English (キーワード:Reading anxiety-Using technology in EFL classes) 
■ 学歴(学位)
1. 2004/07~2008/10 Masters of Education 修士課程修了 Masters of Education
2. 2020/06~2021/06 University of Calgary Education Graduate Diploma in Educational Research 修了 Educational Research Diploma(Educational Research Diploma)
■ 職歴
1. 2019/04~ 愛知学院大学 教養部 教養部本属 外国人教師
■ 学会発表
1. 2019/06/30 Motivating Critical Thinking Through Graded Readers
2. 2018/05/26 The Nurturing of an EFL Extensive Reading Culture
■ 所属学会
1. 2008/10~ Canadian Counselling and Psychotherapy Association
2. 2010/04~ Japanese Association of Language Teachers
3. 2015/04~2017/04 International Association of Teachers of English as a Foreign Language
4. 2016/02~2017/08 The Japan Association of College English Teachers.
■ 著書・論文歴
1. 2022/01 論文  Online Expansive Reading 愛知学院大学語研紀要 47(1),pp.63-70 (単著) 
2. 2017/11 論文  The role of graded reader audio in L2 classes Journal of Extensive Reading 10(2),pp.16-21 (単著) 
3. 2016/06 著書  The Great Gatsby: An Analysis of the Novel's Initial Public Reception Academia Literature and Languages 100,pp.117-122 (単著) 
4. 2014/11 論文  Using classic literature in the ESL/EFL classroom The Journal of Literature in Language Teaching 3(1),pp.67-68 (単著) 
5. 2013/05 その他  Notes on Extensive Listening Journal of Extensive Reading 6(2),pp.17-18 (単著) 
全件表示(6件)